.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دليل اصلي كشته شدن جهان دلنوازان

بازيگر نقش "جهان " در پاسخ به اين سؤال كه آيا از ابتدا قرار بود جهان كشته شود يا اين تغيير در پايان‌بندي به‌ دليل وضعيت او بوده ‌است، گفت: پايان نقش من به شكل ديگري بود و قرار نبود كه در نهايت كشته بشوم.

به گزارش فارس، "جهان از دلنوازان قهر كرده است " اين شايعه‌اي بود كه از هفته گذشته و با نزديك شدن به پايان سريال در برخي محافل خبري مطرح و بعد هم دهان به دهان در ميان مخاطبان اين مجموعه پيچيد.
براساس استدلال طرح‌كنندگان اين شايعه، فلاحي‌پور از بزرگ‌نمايي بازيگران "دلنوازان " شاكي بوده و ادعا كرده كه حرمت بازيگري او در نگارش فيلمنامه اين مجموعه ناديده گرفته شده است و تنها چيزي كه در اين سريال به چشم مي‌آيد بازيگران جوان آن هستند(!!) احتمالاً بر همين اساس هم پرويز فلاحي‌پور با گروه قطع همكاري كرده و از ادامه حضور در پروژه انصراف داده است. همچنين بودند كساني كه همين خبر را به اختلافات مالي بر سر دستمزد، مستدل كرده و آن را موجب دلگيري فلاحي‌پور از "دلنوازان " دانستند. يكشنبه‌شب و با پايان ناگهاني كاراكتر "جهان " در داستان "دلنوازان " و كشته شدن او احتمال صحت اين شايعات و اختلافات در ذهن مخاطبان قوت گرفت و حتي برخي پايان سريال را متأثر از اين حاشيه‌ها و زودتر از موعد مقرر دانستند، اما اصل ماجرا گويا صورت ديگري داشته است.
پرويز فلاحي‌پور در گفت‌وگو با "وطن امروز " درباره كشته شدن "جهان " در سريال و پايان نقشش مي‌گويد: من متاسفانه چند هفته‌اي است مبتلا به آنفلوآنزاي نوعA شده‌ام و حال خيلي بدي دارم. اصلا در شرايطي نبودم كه بخواهم بازي‌ در اين مجموعه را ادامه دهم. من حتي در پاسخ به اصرارهاي پياپي آقاي مهام (تهيه‌كننده مجموعه) مبني بر ادامه حضورم در سريال، به ايشان گفتم بيايند حال مرا ببينند، من تمام بدنم درد مي‌كرد و قادر به حركت نبودم و به خاطر تزريق انواع و اقسام آمپول‌ها تمام دستم سوراخ‌سوراخ شده بود! بازيگر نقش "جهان " در پاسخ به اين سؤال كه آيا از ابتدا قرار بود جهان كشته شود يا اين تغيير در پايان‌بندي به‌ دليل وضعيت او بوده ‌است، گفت: پايان نقش من به شكل ديگري بود و قرار نبود كه در نهايت كشته بشوم، اما روال عادي داستان در نسخه فعلي تغيير چنداني نكرده است.
وي درباره حضور پررنگ‌تر بازيگران جوان و نقش بيشتر آنها نسبت به بازيگران پيشكسوت در مجموعه كه برخي آن را محور اختلافش با گروه توليد "دلنوازان " اعلام كرده بودند هم گفت: من از حضور جوانان در اين سريال راضي هستم و به نظرم حديث ميراميني و شاهرخ استخري حضور خيلي خوبي داشته‌اند. اين حرف‌ها كه درباره من گفته شده ساخته ذهن و توهم يك سري افراد است كه من اصلا نمي‌دانم از كجا اين حرف‌ها را درمي‌آورند. اصلا چرا من بايد در اين‌باره حساسيت از خودم نشان دهم، من كه اسمم اول عنوان‌بندي آمده و عملا نقش يك سريال هستم. با وجود تمام اين اظهارات اما فلاحي پور به طور قاطع وجود اختلافات را رد نكرد و چنين اختلاف سليقه‌هايي را طبيعي دانست و گفت: من براي شخصيت‌پردازي‌ها با عوامل كار اختلاف سليقه داشتم اما اين اختلاف سليقه دليل بر دعوا و درگيري نيست. آقاي سهيلي‌زاده از دوستان من است همين طور آقاي مهام و محمدي، ما فقط سر شخصيت‌پردازي‌ها با هم مشكل داشتيم و به نظرم اين تضارب سليقه‌ها موجب بهتر شدن كار مي‌شود. در حال حاضر هم از برخورد مردم و اينكه سريال "دلنوازان " با اقبال عمومي مواجه شده است، خوشحالم. اميدوارم كه سليقه مردم در آينده ارتقا پيدا كند و جايگاه‌ يك سريال را در قياس با ديگر سريال‌ها بدانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.